skoter

jag och lisa gick ut och åkte lite pulka, haha! sen så kom pappa också gick vi över älven, han som tror sig vara the ice master himself så skulle han d bevisa att den var tjock och hållbar! så han tog yxan, och den var gode så tjock, på vissa ställen var de ju såhär lite vatten över isen. men de är ju ingen fara. Sen ville han skotta upp och åka skridskor med motorsågar.. som han gjorde en gång.. sen kom han på att han ville göra en bana och köra crossare där. Sen har vi också änkt att göra en ny brevlåda, typ av bruno.. r.i.p han! haha, också tar man nån gammal skoteroverall och fyller med halm så de ser ut som att de är en gubbe som kör, haha!
sen gjorde vi p eld i basyun, och tog fram 800:an!! så nu har jag kört skoter, fuck så kul!
men nu ska jag basta, hejs!


jag vet att ni gillar mina kunskaper i paint!  men såhär har iaf min extremt smarta pappa gjort:S:S suttit på huk, haft skidskor, 2  motrorsågaar och gasat med dom och åk sådär på älven..! inte smart alls, livsfarligt om man rammlar. men säkert grymt kul! haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0