stamp on the ground

idag hade vi svenskaprov på satsdelar, de gick ändå gode bra, det var ju i grupp så de var skönt!
Sen på so´n jobbade jag med joel p och nils, vi var jävkla grymma, dom tyckte däremot att jag inte fattade ett skit, men hallå, de var dom som inte gjorde de! ;o :D men vi hann då allt! (Y) sen gjorde vi jätte god lax med osttäcke och nå potatis på hk´n, jag åt typ upp allas! haha! sen på no´n gjorde vi typ en radio eller nå, högtalare? fatta inte riktigt, fast hanna gjorde som allt jag sprang bara efter och låtsades göra nå:D sen på matten hade jag lite damp, men jag fick ju en otrooligt vacker pingisboll, jag ror de var gustav som hade ritat ett ansikte på den och saken lite längre ner.. ni vet. de var på! nu ligger pingisbollen här bredvid mig, och är lejd:D



lyssna på den låten alltså! jag har visat den för ansii och hannsii, och det enda jag säger är KÅBBBAN!  vi ska ju dit en helg hör framöver och då jäklar ska vi då dansa till denna, jag och hanni har gjort en deal, vi ska göra det endas iklädda underkläder, typ som vi gjorde på nyår:p och inte vilka underkläder som helst, haha, de lät fel!! men de är verkligen inte som ni tror!! resten får ni klura ut själv! hehe:p men seriöst lyssna på låten, den är lite enfomig på sina ställen:D men sjukt bra och härlig tkr jag:D hittade den förövrgt på emmelists blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0