lite sommarbilder å sånt! ;)

goddag!

igår kväll såt vi ju då plankstek, vilket var sjukt gott. och sen hade anders en liten serveringssdkola för mig! :D haha, också sen somnade jag och emma på soffan, jag somna på henne, kring halv 11, där sov vi i flera timmar, sen gick vi upp och la oss i sänge, och då vakan jag typ 8.10:o sen väckte jag emma ,sen har vi sett tv och sånt, bara tagit det lungt:) vi åt också plankstek till frukost, nyttigt och bra, eller hur? men gooott! :D
sen har jag också öppnat mina pressenter från dom, vilket var ett jätte fint buddah halsband, ett chanel bälte, och ni vet det som jag har tjatat om så mycke, victoria secret LOVE SPELL, body mist!!!! åå, de luktar så gott, fatta happy jag vart! :D allt var jätte fint, tack så mycket!! =)

det vart tyvärr ingen skotercross idag, dels för att de är så kallt och blåsigt, också är jag ju i påle, så hade ingen skjuts då, också ides inte emma följa, och inte anna för de hade redan varit ett tag och så, de de bliv inget, men de kommer väll fler tävlingar förhoppningsvis! :Dpappa och lisa gick då dit så får fråga dom sen=)
bilder från i somras på phb! =) har ne känsla av att jag har ett in dom förrut, men skit i de!

sötizzy!

emma ska åka vattenskidor!

är man inte grym så säg? ;)

jag;D

jag och åke i räääcerbåten:D

var bara tvungen att visa denna granna rumpbild, haha! jag faller frammåt i vattnet och alla i båten sitter och tittar:p
emma! =)

också avslutar vi de hela med en extremt söt bild på lilleman!

nuu, håller emma på att baka marränger, mumsigt;) sen känner jag för att gå ut och brottas lite i snön, emma är ju så jävla lätt att få ner, så får gå på izzy, han är ju biff!:D jäklar å när han hoppar upp på mig, man ramlar ju;> vi kom fram till att om man tar bort all päls så har nog izzy magrutor! :D eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0