enslikenena

hej alla mina radikalt många  trogna läsare! HAHA

jaaani.. i helgen och veckan har jag varit med dimi, vi har för det mesta spelar vollyboll med folk, jag var ju lungt bäst! jag offrade då mig och slängde mig iaf till skillnad från alla andra:o haha.. sen har jag varit mycket med hanna vurten liird korven smullsson också! =) idag var vi till lulestaden och shoppade, fynadade bland annat ett par cheap monday jeans, för endast 200 kr:o REAREA! haha
och nu måste jag packa för jag far nämlingen till estland och lettland på söndag med the family, de har jag säkert redan sagt ett paar ggr? menmen, imorgon drar jag till min sötdimi sen sleepar jag där sen far han till määäh  oppa månda! that will be nice=)
äääh, vi höjres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0