home

tjoho!
nu är jag hemma, kom typ 6 imorse. har somwsagt varit i estland, det blev inget lettland eftersom husbussen såklart skulle rakkla, somvanligt! i Finnland hände det, ( vi körde ju igenom finnland sen färga över till estland) så vi stod på en parkering utanför en verkstad i typ 2 dar, beställde en ny variator som inte passade, som pappa typ var tvungen att klyva och göra lite eget, så då funkade de gode bra ändå, så dörför vågade vi inbte fara ner dig ifall bussen skulle krångla mer.
när vi kom dit for vi direkt till pärnu, där stod vi vid stranden flera dager, har aldrig varit på så fin strand som där i hela mitt liv tror jag! sen for vi till Tallinn, stod där några dagar, gick på gamla stan osv. har fått mig lite färg faktiskt;) som typ har försvunnigt:( sola mest dom 2 första dagarna. det har varit apit varmt väder hela tiden så man bara ville avlida, dock inte jätte soligt jämt. nu är jag hemma, ska ta en dusch, extremt välbehövligt! har suttit och lökat i dimas t-shirt nu den kan inte lukta gott;) undra om jag ska skita i att tvätta den innan han får tbx den? haha, nej, stackarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0