kissemisse

måste bara visa lite bilder på våran sötkatt:) han är världens gosigaste( förrutom dima då:D ) zigge sover jämt med mig när inte dimi gör de, annars blir de ju som så ensamt. när han har damp jagar han alltid mina fötter och biter på min stortå nagel, och han vägrar nästan vara ute om man inte är ute med han, kansig katt dehär, men söt:)
closeup!
bilderna är minnas;) hehe
iförrgår på kvällen for jag till anna i korsträsk sov där, sen for jag hem på förmiddn igår, gjorde inte så mycke den dan, sen på kvällen kring 10, ville jag köra bil, så vi for till korsträsk, jag körde lite där, sen körde jag hem därirån till mig;) inte ett ända motorstopp! yey, och ändå hade jag en ford...
nu gör jag åssit, förrutom att sakna dimi♥ men han kommer imorgon:)  sen så kommer jag inte att träffa emma på över en månad för hon far till sthlm, och jag till estland & lettland. inte kul:( men grattis till hon som äntligen, efter allt jävla plugg klarade moppeprovet! miss u♥ :(

Kommentarer
Postat av: sötbarn

jag har väldigt delade meningar om det här inlägget ditt homo!

för det första : Jag är sötast, och när dimi inte sover hos dig eller nära dig så gör jag det! inte "zigge".

för det andra: Hmm. vart kan du ha fått idéen om att köra bil ifrån? låt mig tänka MIGMIGMIGMIGMIGMIG. Jävla mumintroll..

För det tredje: kommer du inte att sakna mig när du far bort vavavavav?



skulle uppskatta ett radikalt genomtänkt svar i form av svar. Jävla tomte <3

2010-07-09 @ 17:22:33
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/
Postat av: Emma

haha,tack! saknar dig me! <3

2010-07-10 @ 20:51:21
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0