hemma från gotland

tjenis!

har varit på gotland hela veckan på konfa läger, det har varit ganska roligt! vi har cyklat runt, shoppat, och kollat på olika saker! igpr var vi också på grönalund, jag och hanna åkte allt, vi tordes oss till och med på Insane, och fritt fall med tilt, deni! trodde seriöst jag skulle dö där ett tag, vägen upp var värst!

ajaaa, när jag kom hem och går in i köket ser jag djirmatskålar på golvet, kollar sen och då har vi ksaffat en liten jätte goosig söt kattunge! jag vart happy=) den är så lungn och snäll, men ibland lite busig;) nu ligger zigge, som han tydligen heter.. och sovver bredvid mig!

snart far jag till öjebyn till dima, som jag har saknat såååå mycket!♥ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0