paddling

sitter nu hos min älskling och gör inget alls;) haha

igår hade vi paddling med skolan, jag paddla med hannavurtbarn, det gick faktiskt himla bra, om du trilla inte i, det var vårat mål. sen gick vi nån skogsvandring som tog över 1 timma, där gick jag och halta runt, inte kul. men ibland turades dom om att bära mig;) heehe

kallt var det att sova i tält också! + att vi sov i en jävla nedförsbacke så allt snor rann ner i tip ögonen och skallen så man inte kunde andas;o 

sen idag när alla gick 3.5 km så fick jag skjuts hem, det första jag gjorde då var att duscha, sen satte jag mig på altanen i en stol, och somnade sittandes! sen sov jag till typ 5:o for med dima till piteå en snabbis, sen hem=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0