boda borg

kom nyss hem från skellefteå, har ju varit på nå konfaläger.

vi åkte ju då buss, stanna och åt på frasses i piteå. sen vidare dit. vi sov på nån församlingsgård eller nå.
på kvällen gjorde vi nå lekar å så, sen så låg alla på varsin bänk i kyrkan i pyjamas med kudde å sånt, också hade dom på nån lungn musik. gode mysigt faktiskt, ganska många somna;)
sen idag var vi på bodaborg, vi i mitt lag var inte så grymma på dedär, vi klarade en bana med hjälp av nå småpojkar som kallade mig f12:a när dom själva var typ 7..? vart lite förbannad, han gick typ iväg å grät.. haha, inte riktigt,  men han vart jävulskt sur på mig:o
sen så släppte bussen av mig å emma här hos mig eftersom de var efter vägen, vi stanna hela trafiken. vart värsta bilkön efter:D
nu ska jag äta, de jag är bäst på! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0