daddy cool

hola!
idag har jag inte gjort så mycket. jag har skottar hur mycket som helst, fyfan! en hel bilväg från storvägen till garaget å sen från garaget till huset. men sen bara efter nån timme kom daniel och skotta med traktor.. så mitt  arbete var ganska meningslöst.. men ja svettades som en gris, å de var bra efter alla allt för goda måltider;) hehe
sen har jag varit med dmitri också:)  kom hem för ett tag sen och nu ska jag snart lägga mig å se nån film.
hanna skrev också ett meddelande på facebook till mig som fick mig att släppa en och annan tår.. BONEY M lp-skivan med daddy cool är borta! :(:(:(:( oh no.. alla minnen med den alltså;) och dansen gick så bra till den..
r.i.p lp-skivan!

Kommentarer
Postat av: The bonnie m sörjare

Ett stort hål har bildats inom mig.. Varför just jag? :O

2010-03-29 @ 09:07:44
URL: http://hannassamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0