fint väder!

igår kväll låg vi och sov typ 40 år och oskuld.. eller nå sånt! som vanligt somnade hanna innan filmen ens hade börjat, så jag låg då vaken själv i flera timmar;> sen imorse vakna hon typ 8, och slog på hög musik, ändå inte värst, hon brukar typ slå mig tills jag vaknar:@ haha, men jag sov då lite längre..
vi har nu på morgonen ätit lite, filmat oss när hanna sjunger och vi dansar och jag gör vackra akrobatiska rörelser på yogabollen och juckade med den, alltså så den flyger iväg.. om ni har riktigt innerlig tur så får ni se filmerna sen.. ojojoj!
nu ska vi till mig och köra skoter i de fina vädret, tolka lite, grilla some food! de är fan de bästa som finns! yesbox! nån annan som ska driva skojter today? kom förbi vettja! :D hehee
peaceout!
en bild hanna tog på sig själv när jag sov..
sen kom luddbarn smygandes.. vacker nå gudförbannat alltså! INTE! jase..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0