in the bus!

nu sitter vi på bussen, en röd gammel amazon blåste just förbi oss,gode frän;)
de är typ 11 mil tills vi är framme:D de är ju en våningsbuss, så jag och emma hade ju slagit läger längst fram däruppe, vi satt under massa jackor och gfardiner och såg film, de är ju ljust så man ser it annars;> men tror ni inte de kom en gammel gubbe och skulle ha ett himla säte.. oja! där förstörde han våran busslycka, haha, skämt åsido:p



emma fråga just om den stannar i vills.. smart tjej! ojje, sen sa hon: jag mena it så, men är de som slutstationen? då sa jag: emma, bussen heter östersund, så neej? :p
ni kanske it fattar nå, men he är ju inge ovanligt de inte:) heheeeeeeeee, damp!

lite frääääsiga bilder påå oss:


så ljust är de, har inte ens hett kameran på nån inställing eller nå;o

de får räcka, för jag ser inte vad jag gör.. hejdå! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0