jag tar dig på låret..

idag var de då skola.. hade inte tackar nej till längre lov om man säger så;)
jag och vurti redovisade en låt och artist på musiken också, de gick sådär, ändå hyfsat med tanke på att vi fixade informationen idag. sen gymmet. har fan ont i ryggen, låret och röven efter helgens skoter körande! så Hanna hotar mig jämt: jag tar dig på låret! de låter ju som fel.. har nämligen fått blåmärken där..
idag snodde också killarna min telefon och hade den några timmar, tog bilder och kollade igenom allt, dom hade sett mina vjävla videor, ta mitt liv!!
idag ska jag bara ta de luungt, kanske gå ut och gå ikv med hanna, varje måndag ju;> nu ska jag nog ringa min far och fråga om han kan hämta oss i kåbban på söndag, vi ska ju dit och vara där hela helgen, jag anna & hanna! =)
tror ni inte niggabarenet hanna just fråga när vi skulle ta våran powerwalk, jag som hade hoppats på att få slippa;) mohhah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0