kisse is in looove with me!

hola!!!!!!!1 sdmflsedlfmäsdf,cxs

jepp, så äre!!! damp..

efter skolan for jag med ansipansi till korsträsk, vi såg nån lejd film på tv, också låg sötkissen på min mage och mjölktrampa och gosa upp hans huvud uppför halsen, hakan och kinden och så, fick ju en puss på hakan också;) inte illa! ;) mjaou!  jag tror zorro är kär i mig, men de behöver ni ju inte säga till han, han rodnar så försbaskat då! trotts hans svarta tjocka päls! sen så satt vi på datorn å så, fick nå ryck, anna hede på nå typ elvis? så vi börja dansa så vackert! oja.

nu sitter jag och håller på med den fucking jävla bokrecensionen som vi fick veta att vi skulle redov. imorgon, vi fick 1 timma på oss att göra hela den, sen redov. imorgon muntligt, minst 5 min eller nå sånt..

imorgon är de nå konfa, sen ska vi nog handla mat och så till kåbban! :)

skulle publiceras för ett antal timmar sen;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0