praoooarna

goddagens solstrålar! ?

nu har vi lunch och har just ätit massa god food, de är ju som bra, man säger vad man vill ha så gör mormor de:) inte illa!

idag började vi kring 9, vi har packat upp varor och prismärkt dom med en sån där sak ni vet? satte också en sån där de stor : 20.00 kr mellan mina bröst, och emma hade så lågt sjävförtroende att hon hede: 00.00 kr mellan sina:p hahah! också hede jag också en på där de stod 495:D men de var då jävla billigt.. haha, skämt åsido.

vi börjar igen klockan 1, å ska väll vara där 2 timmar till, sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
nu sitter iaf emma och plinga på en gitarr hon vart så happy över att hon hitta här, och den hade 3 strängar.. men de är ju alltid nå! de går att spela tears in heven iaf, den låten jag blir så arg varje gång hon spelar, för hon spelar den ca 10000000 ggr på dag, är otroligt less de, och alltid bara dedär i början:D

(ingen bild idag eftersom att vi helt enkelt är för vackra för att visas..)

peaceout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0