renbäddat

har just ätit tårta, de har varit lite släktingar här å så:) busade lite med söt arrack också!

innan de så renbäddade jag min extremt stora 90´s säng.. de tar sin tid de, för jag har ju 3 täcken( 1 därbak som kudde typ) sen 4 fluffiga kuddar på de, och på täcken på mig, ett av dom är dun:D också lakan då.. också dammsög minna medans, inte dåligt! :D jag gillar att sova lite trångt, och eftersom jag inte har nån som sover med mig får man ist ta massa sänkläder! haha!! så ska lägga sem mig nyduschad med en nytvättad pappagarage t-shirt!  dom luknar så gott, som sjöljmedel blandat med god garage lukt, haha:D kanske är ensam att tycka de, men vafan! jag kommer sova som en prinsessa:D
extreeemt intressant vetande allt hejn alltså! som vanligt;)



slänger in en fullkomligt oinpassad bild från i somras, ansis födelsedag:) älskar er♥

Kommentarer
Postat av: Jesssica Hedman

Ha:p Det var den gången som vi träffades=))))))))

2010-03-05 @ 19:09:41
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0