salong divine

idag har jag och emma praoat på salong divine hos ida=) klipp er där vettja, hon är duktig:D   de var riktigt kul faktiskt. först vikte vi handdukar, gjorde hål i slinghättorn, dammtorka produkthyllorna, sen så gick vi nå ärenden. sen åt vi lunche med hanna, hanna och emma, men dom gick gode snabbt. vi satt kvar gode länge, sen gick vi till ica och köpte nå typ vaniljbullar eller nå.
sen gicl vi tillbaks, då tvätta jag emmas hår, hede permanentspolar i hela, om man ska klara gesselprovet ska man klara de på 55 min, eller nå sånt. ohshit! sen tog jag ut dom och locka det, fast ida gjorde de mesta=) fräsiga lockar.
sen tvätta emma håret på mig, höll på att somna, sen trippeltånga hon mitt hår sen sluta vi=)
ikväll blir de promenad med vurtbarnet(hanna), kan verkligen behövas.........
byeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0