satc..

igår var vi först hos mig och såg satc typ hela tiden, sen for vi till hanna. direkt vi kom dit traskade vi iväg till gymmet och skulle vara hurtiga! tror ni inte dom hade stängt för typ 20 minuter sen? oyes! då gick vi till hon igen, duscha, och fixa lite. sen gick vi på okey och åt, mums! =) mätta vart vi nå gud förbannat!

sen gick vi och kolla på nån pressent till mor min som fyller år idag=) sen hade vi ju det traditionella rullstolsracet på kunsom ettt bra tag också! ;)
sen hom till hon, sen var vi ute och åkte lite biil, å sladda runt:D coolníngar!

sen la vi oss och såg sex and the city, igen! vi har nu sett hela säsong 2, och nästa hela 3! så de är ett bra tag kvar;) den första har jag redan sett hemma gode nyss, så hanna såg den själv före vi börja se!

jag har då varit och tagit spruta idag! mot hepatit A, den fösta tog jag ju  för ett år sen innan thailand, också var jag tvungen att ta den andra nu, gjorde faktiskt inte on, jag som är så spruträdd:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0