sladddda..

igår kom hanna och anna, och vi for ut och körde  skoter. minna och lisa följde också på en egen skoter!
vi tog med oss lite gott och körde till kanis! jag och hanna på lillskotern, som inte kan ha allt för bra stötdämpare, ont i stjärten! inte riktigt öhlins dämpare precis! nejnej! sen där vid backen drog jag lite skidlyft med hanna på skotern också, med lillskotern, också när jag skulle svänga tippa vi typ, sen upp, hannibarn fick lite ont i knät;) haha! ni skulle ha sett min sladd! ;o den var så jävla grym, men de var inte alls meningen..
jag kunde inte behärska mig, så jag gasa allt som gick hela kanis parkeringen, sen skulle jag ju svänga ner där efter vägen, och när jag var ganska nära släppte jag då gasen, då kom jag på att bromsarna suger! så jag bromsar då de som gick, så hela bakdelen for ju iväg:p också snurra skotern runt 2 varv, om inte mer:p och stanna preeecis vid en stoor plogkarm, sen körde jag bara fram! :D de var så grymt kul! jag och hanna överröstade varandras skrikade när vi snurra runt! :D
vi tippa också några gånger, eftersom skotern aldrig står på båda skidorna, den halvburkar som hela tiden, utan att man gör nå. så kul! så vi tippa ju några gånger, alltid lika roligt när alla ligger där, och skotern på sned;>
sen var vi hos mig ett tag, sen for vi till anna, dit kom de massa folk, vi gjorde inte så mycke, tog de lungt=) sen såg vi sommaren med göran, men då for alla sen typ;> sen sov jag där=) jag har nu kommit hem,  och ska kanske och köra skoter sen med hanna när hon kommer från träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0