we like them big!

kom nyss hem efter en skotertur!

vi körde först halvvägs till kanis, sen kom vi på att vi inte ville dit:p haha, också är leden så förbannat guppig, man får fan frakturer i stjärten;S
så vi körde till nygård, sen älven, sen upp där på ett ställe och till högheden, då for vi och burka i pudern på flygfältet! de var så roligt, då åkte jag med joel, ramla ju av i svängarna:D varje gång jag ramla av så vred jag runt ett varv i luften och landa andra hållet, doppa huvet i snön osv. också en gång höll jag mig fast i hans jacka också fladdra benen och hela jag i luften och släpa bakom skotern, de var skoj:D
jag och emmas konversation nyss:
EMMA: vill du va en morot?
MAJA: japp
EMMA: stor, liten eller medel?
MAJA: jag gillar dom stora, hårda och svarta! ;)
EMMA: (la sig ner på golvet och skratta) HAHHAHA, dom är ju oranga!
sen har minna och emma mobbat mig, för att jag sa så.-
(ursäkta håret, hjälmfrilla!)
nu är den stora, hårda oranga slut..
r.i.p den, den var riktigt god..


ursäkta för dom missförstående uttrycken! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0