skoter nudå

idag efter skolan gick jag och emma till tresco, för vi ska ju praoa där v.12! men då sa han nu att vi inte kan de eftersom han ska renovera eller nå just den veckan, fdan, då var man utan hela den veckan, vi funderar på att fara till Vilhelmina och praoa på Pekå´s, min ingifta morbrors affär;)
sen for vi och sola, de var skönt och varmt. jag somnade, sen vakna jag av att dom där lysrören slog av, jag vart skit rädd, flög typ upp för jag drömde att jag var i en skräckfilm..........
sen så kom jag å emma precis hem, när jag klev ut ur taxin kände jag lukten av skoter, kollade, och de var joel, så nu ska jag bara äta lite, sen blir de skoter:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0