våra smått skrattretande skoterturer=)

nu kom jag typ nyss hem, vi har kört skoter sen 3 idag=)

hanna kom hit efter hennes träning, sen for vi direkt ut och körde skoter. när vi skulle uppför på ett ställe så tippa skotern mitt på gångvägen, dr vid reningsvärket, och hanna låg på marken och skratta i typ 10 minuter.. inte alls pinsamt!
sen körde vi till kanis, och gömde skotern, och oss skälva. haha, sen gasa vi på på parkeringen, men försiktingare idag, men inte fick vi samma sladd inte:(
sen körde vi till nygård, sen till farmor och farfar( typ mellan hund och rackberget) där vi åt mat och sen kom joel med moppen, då åt vi cheesecake. sen for vi till han, och han tog en skoter. sen for vi och utmana ödet i pudern och ovanvattnet på älven, jäklar å så kul, vi tippa som runt där:D sen skulle jag hoppa. de gick ju som bra första gångerna, men sen tog jag ett litet knasigt spår så skotern lutade massor uppför backen då, så vi hoppa snett, hanna flög av, sen landa jag på andra sidan;p skojjiiiigt.
sen till en åker en vid rackberget, där vi då burka! efter att ha varit där ett tag så sluta lyset funka, så de var inte lätt att se och hitta hem;p joel skulle köra bakom och lysa, men han jävlades och körde på halvlyse låång bakom i typ 1km/h och typ slog av ibland och så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0