villis today

tjenare!
har inte skrivit på länge, men har inte idas helt enkelt!
det har iaf vart en roligt helg! :) oja
idag ska jag och emma fara till vilhelmina ju, bussen går 12.00, men tror vi har med oss dator, med internet. och massa filmer;> så den över 5 timmar långa bussturen kanske man klarar av iaf=) emma älskar att åka buss säger hon, men hon är ju som hon är den där nominen:) haha, men älskar hon ändå!
nu ska jag packa lite å så:)  åå, idag är de typ väärldens bästa skoterväder å grilla ute väder, men vem tror noi ska sitta på en varm buss hela dan.. och nu  hör jag lisa å pappa planerar en skotertripp, jag vill också!!!! blä! aja, vi höres;)
(lite bilder från lovet när jag och hanna hade våra skoterdays) hejn är när vi skotta upp en "soffa" i backen våran vid älven:)
vurtbarnet arbetar hårt
ignorera min gay-look:S
hanna smygfotar..
mys!
hanna skottar;)
mot älven å lillbastun:)
haha...
ej fräsch bild;>
rökt polarkakon..
sen hade jag ett litet lejdt moment där jag hade tajta leggings och stora scottskoterskor:p såg bara så kul ut...
in action!
de är fint okey?
jase så kan de gå! :D
bilderna när vi"hanna"  körde fast i ovanvatten kommer ni väll förhoppningsvis se nån annan dag framöver.. oom ni har riktigt tur;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0