♥ ♥

gode skön dag i skolan ändå, trotts att jag har haltat omkring i ej så fagra mjukisbyxor hela dagen, men så går de när man är klumpig!

efter skolan hämta jag moppen hos dima, men han hade ju redan farit till öjebyn:(:(:( så hann inte ge han nån hejdå puss, sen körde jag till turklövern där agnes, hanna, emma, och julia satt och smaska på varsin glass! sen satt vi där ett tag, sen tävlade jag och joel hem med varsin moppe, jag ledde hela vägen förrutom nerför backen och precis vid mig! rääceryamahan alltså! och dessutom så var ju styret och allt snett..
idag har försövrigt jag och dmitri varit tillsammans i 2 månader♥
'
älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: JUDITH GRAHN

jaa, verkligen! nu är det ju sommar å då hinner man mkt mer:)

2010-05-30 @ 15:38:04
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0