grilla

igår när jag kom hem efter skolan la jag mig på altan och sola i bikini, men somnade typ på en gång och vakna sem av att jag hörde minna filma mig, och där låg jag helt utfläskad! ;o ´haha..
sen cykla jag ner till byn, till dima var tvungen att pussa han hejdå igen, får ju inte träffa han förrens på söndag, long time...;(    sen for jag till anna, sen for vi tll selholmen där de var massa folk som hade vattenkrig, sen ccykla vi och malin till hon, sen till anna igen, sen for vi till mig, sen kom även hanna=) vi satt ute och grilla korv och marsmallows, åt glass... dansa, sjöng, prata och hade mysigt;) haha, sen satte vi oss i timringen å tände ljus, sen på natten nån gång for hanna och malin, typ direkt efter slockna jag och anna på varsin soffa ute i timringen, fullt påklädda och allt, sov till typ halv 11! grymt skönt att sova där:)
anna fpr gode nyss, idag har jag ingen aning om vad jag skulle ha hittat på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0