hk prov

igår efter skolan for jag till dima:) sen sleepa jag där, hade varken hår saker, nya kläder eller smink med mig, så jag såg ju ut som jag gjorte, om man säger så.. men shit the samt lixom!
idag fick jag veta hk provet också, gick ändå över förväntan, kunde ha vart bättre, men är ändå nöjd med tanke på att det ända jag tränade  på det var en gång då dmitri förhörde mig, han var riktigt hård alltså, om jag inte hade ett visst antal rätt så fick jag ingen puss, men jag klara de, tur man har alltså;) heheee, nu har jag just duschat och sitter å ser på top model, dima ville att jag skulle till byn sen och vara med han och jonte, så gör väll säkert de men först.. måste jag göra so! typ hem/lektions prov/inlämning, dom sista diskussions frågorna kana ju gå och DÖ!
HEJDÅ! oopppsss.. caps!

Kommentarer
Postat av: au

kan du inte lägga in en bild på dig och din kille tillsammans ? ;)

2010-05-06 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0