ingen rubrik

hej, det var ett himla tag sen sist!
i fredags var jag med anna, malin och sen hanna:) cykla hem kring 12-1.
På lördag minns jag fan inte vad jag gjorde först, sola säkert eller nå.. sen kom dmitri♥
vi var hemma alone, så vi grillade kött ute och gjorde klyftpotatis och sås och massa, jävligt gott! nnog för att köttet blev lite bränt, men shit the same! sen å vi ute på altanen i solen, mysigt;) sen tog vi moppen på byn, var där ett tag, sen for vi hem till mig la oss på soffan, kolla på tv, mös, sen somna jag på soffan osvosv!
i söndags  var vi här hela dagen, sköt luftgevär, döda fula grodor, var på fågeljakt i skogen utan resultat.. sen hade pappa, jens och dima luftgevärs tävling, dima utklassade dom! ;) haha, sen paddla han lite kajak i älven, leskigt.
Sen åt vi grillat igen, då laga dock mamma & pappa maten;) jävligt gott de också!
sen så for vi till byn, sen på  kvällen körde jag moppe hem.
igår när jag kom hem solade jag lite, sen for jag till dima, såg fotboll med tomas och filip, dom gjorde bort sig ganska rejält! ojoj:D sen sov jag där.
sådär ja, de var en liten sammanfattning av vad som har hänt dom senaste dagarna!
peace out
bild från i somras på kiki´s strand! ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

du var ju med oss i fredags? ;O :)

2010-05-19 @ 22:36:06
URL: http://emmaaajonsson.blogg.se/
Postat av: JUDITH

saknar dig!

2010-05-29 @ 00:29:53
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0