lediiig

ursäkta den sugiga uppdateringen, men har helt enkelt inte haft tid!

i lördags for jag ju somsagt till öjebyn, var där till söndag, sen sov han hos mig till måndag, sen var jag med hanna på kvällen och sola och såg på fotboll, sen sov jag hos dima, sen tisdag sov han hos mig till idag:) och nu är vi leeediga tills på måndag, fett med najjjs!

idag har jag spenderat dagen med att storstäda mitt rum som var extremt stökigt, renbäddar å massa. duktig jag är, eller hur? sen har jag prövat massa jeans från typ crocker och lee som jag aldrig har använt som bara har legat, så hade tänkt göra shorts av dom, när jag nu får lust till de.. = typ aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0