lördag

igår kväll var jag hos agnes med hon, emma och hanna:) vi tog det bara lungt, satt och kolla på massa gamla videos från agnes gamla minneskort typ! ;> jag skratta så jag fick ont i halsen och magen!
det var en film då emelie ajnasoja var på toa och satte upp håret på idrotten också rykte vi upp dörren och filmade, sen kommer jag framhoppandes och gör grimasher i kameran och gör lejda ljud å massa:p hahha! tänk om hon typ hade suttigt och skitigt:o
ajaa, har ont i mitt stackars knä, det är helt svullet:( också imorse när jag tog av bandaget  och kompressorn eller vad de då heter så vade varet trängt igenom allt de, också gjorde det så gudförbannat ont när jag drog bort det för det hade ju torkar! :S blä
men nu ska vi på nån öppethus hos sandin bonden vid farmor, sötkossor! ojeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0