summerday

igår var den en riktigt sommardag, fyfan vad happy man blir då alltså! på dagen låg jag i underkläder och stekte först på altanen och sen hustaket, och höll du jävlat på att svettas ihjäl, de var sjukt varmt! ;o
sen ringde anna när jag låg på taket och ville att jag skulle komma,  så jag duscha, och sen cykla jag dit, ännu mer sommarfeeling, för de gjorde jag typ varje dag under en period i somras:)
sen kom malin också, slingade annas hår, sen på kvällen kom hanna som hade varit på länsmatch, vi gjorde inte så mycket, satt och lejda oss och sjöng på massa lejda låtar, sen cykla jag hem kring 12-halv 1 eller nå
idag suger vädret stenhårt, nemen de är ju mulet som fan:( jag som hade hoppats på att kunna sola och förhoppningsvis få lite färg;) men ikket!
jag och anna i somras♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0