ajaj, idol, öppethus, mys.....

men gudda!
har inte bloggat på länge, men ni är vana! ska sluta blogga igen, för de suger! :p
menmen, i fredags for jag och hanna till luleå direkt efter skolan där vi mötte upp malin och madde, där vi sen gick och pierca oss.. jag gjorde hål i naveln, smärta. haha!
sen gick vi runt på stan lite, sen for jag på idol live i arcus! de var gode fräänt, grymt bra, och vilket drag, fan vad man klappa heeela tiden, hade typ röda handflator efter det!
Och när Jay sjöng stod jävlat typ alla upp och skrek och klappa, shit alltså. Han var då bäst=)
sen kom vi hem kring 1, hämta upp dima hos tomas sen hem och sova. Igår var de öppethus, de sög.
Sen har jag varit med sötdimi, vi har bara tagit de lungt & myst på;) nu är han och jagar lite:p
äääh, hejn suger, så onödigt! :D  hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0