and i did it again

nu är hannibarn stolt över mig så de är väl bäst jag fortsätter i den stilen antar jag..

nu ligger jag också hos dimi, han for just på träning, men ikväll blir han inte borta lika länge:D 

jag har jävlat ingen aning om vad jag ska skriva.... hm, ääh, fortsätter he upp gamla fula bilder, erkänn att ni gillade de? ;);)


förra vintern, SNÖÖÖÖ

en solig dag i vintras stod jag och spände mig på hustaket, såg extremt cool ut, sen skulle jag hoppa ner därifrån..
vilket slutade med att hela jag försvann under snön, i bara t-shirt å mjukisar, de skärde typ på armarna:D

en header jag tydligen hade i början när jag skaffade bloggen.. HAHA
jag, anna och emma en dag i maj förra året tror jag

jag posar vindögdt vid julklapparna

jag såg ut såhär för ett tag sen.. kanske jag gör nu också i och för sig! ;D

ännu en header=)

jåjåjjå, nu ska jag se tv eller nå, hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0